sreda, 29. april 2015

Kaj je to SFI?Se res lahko služi prek spleta?Ali je mogoče,da se brez vlaganja v neko tako podjetje lahko zasluži?
Vem,sliši se neverjetno,tudi meni se je na začetku zdelo,da je to pač nek nateg,ampak sem bila radovedna za kaj se sploh gre pri tem poslu in ker je vse brezplačno,sem se odločila poskusiti.In prvi teden mi ni bilo jasno popolnoma nič.In še kar sem vztrajala,ker sem želela izvedeti bistvo tega posla in sem pridno delala naloge,prebrala in poklikala vse,kar je pač bilo potrebno.Če bi morala sama vse se učiti,bi enostavno obupala.Ampak me je moja sponzorica(res kapo dol za njeno vztrajnost pri učenju)včlanila v SFI skupino na facebooku,kjer sem spoznala sodelavce,ki so me ogromno naučili.In,ko sem brala o njihovih uspehih,mi je postajalo vedno bolj jasno,da ti ljudje dejansko služijo tukaj in to pravi denar.In ga prejmejo vsakega 10.v mesecu redno vsak mesec.
Ko sem se udeležila še uživo predavanja prek spleta,mi je začelo postajati bolj jasno vse skupaj.In tam sem prvič slišala,da igrajo tukaj tudi igrice,s katerimi pridobivajo neke točke in nagrade in da so te igrice pomembne pri poslu,saj z njimi pridobiš točke in ni potrebno vlaganje.
In sledila sem navodilom sponzorice in spoznala,da te tukaj delo po navodilih pripelje visoko in to brez vlaganja.In danes se še vedno udeležujem webinarjev in pomagam mojim novim članom do uspeha in meni še vedno pomaga moja sponzorica in vsi ostali v skupini.
Prvi mesec je namenjen učenju in če res pridno delaš in se učiš,se vse to obrestuje in si na dolgi rok lahko ustvariš super zaslužek.Le kdo bi se ga branil v današnjih težkih časih!
Denar ne raste na drevesih in če ti je to jasno,da je treba za denar in zaslužek tudi nekaj narediti,potem poskusi in se registriraj tukaj!



Ni komentarjev:

Objavite komentar